Jak vyřešit problém s chybějícími značkami aut Autel IM608 II?
Publikováno 21.07.2023 v 06:03 v kategorii Diagnostický skener Autel, přečteno: 34x
Zpětná vazba od zákazníků Autel MaxiIM IM608 II:
Zjistil
jsem, že na mém tabletu nejsou žádné značky Fiat, Iveco a mnoho
evropských značek. Předtím jsem změnil jazyk na francouzštinu, ale nyní
jsem se změnil zpět na angličtinu a výsledek je stejný.
Zde je řešení:
Restartujte programátor klíčů Autel IM608 II.
Poté klepněte na MaxiIM>> IMMO pro kontrolu znovu.
Pokud stále ne, přejděte na MaxiIM>> Update a stáhněte si software do auta.
Poznámka: řešení platí také pro Autel IM608 Pro, IM608 Pro II a IM608S II.
Technická podpora:
E-mail: sales@eOBDTool.co.uk
WhatsApp: +86 159 7293 3706
Skype: Eobdtool.co.uk
Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:30–18:00 CST (UTC/GMT+08:00)
Online obchod s profesionálními nástroji OBD2 pro Spojené království
Komentáře
Celkem 0 komentářů