Jak vyřešit problém s BMW 6WA 160DWT Red Dot Tamper po korekci ujetých kilometrů?
Publikováno 16.11.2022 v 02:09 v kategorii Originální nástroje CGDI, přečteno: 33x
Problém:
Použité 6WA pro BMW s 160DWT eeprom bylo načteno pomocí CG Pro 9S12,
provedl jsem opravu najetých kilometrů a vymazal VIN a nainstaloval do
auta. Cluster byl kódovaný, žádná červená tečka, ale pokaždé, když zapnu
zapalování, kilometrový výkon se zvýší o 5 km bez Red Dot Tamper.
Nějaké nápady?
Možná příčina:
Zlomil jsi eep. Zkontrolujte první dva řádky, jeden bit je zkroucený. Teď špatný eeprom.
Řešení:
Potřebujete plné čtení VVDI Prog (data + ID čipu) a použijte nový prázdný eeprom od Xhorse.
Tímto způsobem nebudete mít červenou tečku a počet kilometrů se bude
synchronizovat s CAS. Nevím, proč to CG Pro dělá, ale podařilo se mi
vyřešit problém, jak jsem popsal.
Zpětná vazba od zákazníka:
Problém byl vyřešen! Čip byl skutečně zlomený. Použil jsem nový čip VVDI a nyní vše funguje. Děkujeme za vaši pomoc!
Poděkování @Mihai Mihai!
Online obchod s profesionálními nástroji OBD2 pro Spojené království
Komentáře
Celkem 0 komentářů