eobdtool.infoblog.cz

Jak vyřešit problém s BMW 6WA 160DWT Red Dot Tamper po korekci ujetých kilometrů?

Publikováno 16.11.2022 v 02:09 v kategorii Originální nástroje CGDI, přečteno: 33x

Problém:

Použité 6WA pro BMW s 160DWT eeprom bylo načteno pomocí CG Pro 9S12, provedl jsem opravu najetých kilometrů a vymazal VIN a nainstaloval do auta. Cluster byl kódovaný, žádná červená tečka, ale pokaždé, když zapnu zapalování, kilometrový výkon se zvýší o 5 km bez Red Dot Tamper. Nějaké nápady?

CGDI cg pro


Možná příčina:

Zlomil jsi eep. Zkontrolujte první dva řádky, jeden bit je zkroucený. Teď špatný eeprom.


Řešení:

Potřebujete plné čtení VVDI Prog (data + ID čipu) a použijte nový prázdný eeprom od Xhorse. Tímto způsobem nebudete mít červenou tečku a počet kilometrů se bude synchronizovat s CAS. Nevím, proč to CG Pro dělá, ale podařilo se mi vyřešit problém, jak jsem popsal.


Zpětná vazba od zákazníka:

Problém byl vyřešen! Čip byl skutečně zlomený. Použil jsem nový čip VVDI a nyní vše funguje. Děkujeme za vaši pomoc!


Poděkování @Mihai Mihai!


Online obchod s profesionálními nástroji OBD2 pro Spojené království

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?